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Nuevo parche: ¡¡¡MAÑANA!!!
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TEMA: Nuevo parche: ¡¡¡MAÑANA!!!

Nuevo parche: ¡¡¡MAÑANA!!! 27 Abr 2009 20:51 #28046

Provided they are content we should be able to sign the patch off for general release and distribute it tommorrow evening (28/4/09) around 1900 GMT.
Sobran comentarios ¿no?

Re: Nuevo parche: ¡¡¡MAÑANA!!! 27 Abr 2009 21:45 #28056

) que trae el parche?
Soy genial....me encantan las galletas.

Re: Nuevo parche: ¡¡¡MAÑANA!!! 28 Abr 2009 00:53 #28084

  • Jorghot
  • DESCONECTADO
  • Monje Naginata
  • Temas: 377
sii, lo acabo de leer en devotio

El parche estará listo para actualizar nuestros juegos mañana martes 28 de abril sobre las 19:00 gmt (las 21:00 en España).

April 27th

Dear All,

Today's update is very short. We're finishing the testing of the patch at SEGA's in-house QA and verifying the weekends results with our beta group. Provided they are content we should be able to sign the patch off for general release and distribute it tommorrow evening (28/4/09) around 1900 GMT. Naturally if there are any unforseen problems this might move a little, but it's looking strong at the moment.

We're currently writing up the full changelist which we'll include with the patch, so you'll all be able to see the full extent of the problems addressed and features added/tweaked.

Today saw the regular SEGA/CA annual conference take place at which we discussed Empire's future and the future of the TW series in general.

I appreciate today's update isn't technical in nature, as hopefully, all this information will be released tomorrow evening.

Kind regards,
Kieran

27 de abril

Queridos todos,

Hoy la actualización es muy corta. Estamos terminando las pruebas del parche de SEGA en la casa de control de calidad y verificación de los resultados con los fines de semana beta de nuestro grupo. Siempre que sean de contenido que debería estar en condiciones de firmar el parche fuera de su liberación general y lo distribuirá mañana por la noche (28/4/09) del 1900 GMT. Por supuesto si hay problemas imprevistos podría mover un poco, pero es fuerte mirando en este momento.

Estamos escribiendo hasta la plena changelist que vamos a incluir en el parche, de modo que todos puedan ver el alcance de los problemas abordados y los dispositivos añadidos / ajustado.

Hoy vi a los de SEGA / CA conferencia anual tendrá lugar en el que discutimos el futuro del Imperio y el futuro de la serie TW en general.

Agradezco hoy la actualización no es de naturaleza técnica, como cabe esperar, toda esta información se dará a conocer mañana por la noche.



Cita: Foro Devotio
Si veis un soldado deshaliñado mal oliente y falto de? aseo, cuadraros pues es un valeroso soldado Español.

------

Para venir a Cartagena es necesario que el Rey de Ingalterra construya otra escuadra mayor, porque esta solo ha quedado para conducir carbon de Irlanda a Londres.

[size=150:j942xekj]Blas de Lezo
[/size]

Re: Nuevo parche: ¡¡¡MAÑANA!!! 28 Abr 2009 01:10 #28086

Google translator escribió:


Kind regards,
Kieran

27 de abril

Queridos todos,

Hoy la actualización es muy corta. Estamos terminando las pruebas del parche de SEGA en la casa de control de calidad y verificación de los resultados con los fines de semana beta de nuestro grupo. Siempre que sean de contenido que debería estar en condiciones de firmar el parche fuera de su liberación general y lo distribuirá mañana por la noche (28/4/09) del 1900 GMT. Por supuesto si hay problemas imprevistos podría mover un poco, pero es fuerte mirando en este momento.

Estamos escribiendo hasta la plena changelist que vamos a incluir en el parche, de modo que todos puedan ver el alcance de los problemas abordados y los dispositivos añadidos / ajustado.

Hoy vi a los de SEGA / CA conferencia anual tendrá lugar en el que discutimos el futuro del Imperio y el futuro de la serie TW en general.

Agradezco hoy la actualización no es de naturaleza técnica, como cabe esperar, toda esta información se dará a conocer mañana por la noche.


Evidentemente el Google sigue sin traducir bien las cosas y hasta se las inventa.

Re: Nuevo parche: ¡¡¡MAÑANA!!! 28 Abr 2009 20:26 #28156

Pues va a ser que no:

April 28th

I have to start this one by saying 'and this is why we don't normally put dates on things'.

The patch will now go live tomorrow (29/4/09), rather than today as there have been some last minute technical issues to do with distribution. I should stress the patch itself has been through the CA, SEGA and external Beta group test phases and has done well, so we don't expect any hitches with the code itself. That said we're unable to bring it you this evening due to a technical problem with uploading/distribution.

My apologies to those of you who have cancelled appointments/meetings/dates/operations/weddings as a result of this change, this upgrade will make a genuine difference to the way Empire plays and of course address it's stability issues.

Kind regards,
Kieran 

O sea, que para mañana será.
Problemas de "distribución". Steam otra vez?? :S

Cualquier tiempo pasado fue anterior.

Re: Nuevo parche: ¡¡¡MAÑANA!!! 29 Abr 2009 21:11 #28255

BUEN PARCHE SI SEÑOR

[-]April 29, 2009 - Empire: Total War Update Released

Updates to Empire: Total War have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Crash Fixes


Fixed crash when disbanding generals unit

Fix for crash on trying to merge ships from port into ships next to port

Fixed rare crash relating to boarding

Fixed crash to do with reinforcing armies

Fixed crash on revolution video attempting to play

Fixed crash for double clicking on sinking ship on campaign map

Fix for crash on merging units but moving into fort before army arrives

Fixed several crashes related to rakes

Fixed crashes relating to battles when running Czech or German versions of the game

Fixed crash on moving army into region of faction player has military access and then cancelling military access

Fixed crash on trying to exchange ships between 2 fleets

Fixed crash on spamming move orders to puckle guns locked in melee combat

Fixed hard lock on inviting host to their own MP game

Fix to prevent loading of mod causing crash post patch

Various end turn crash bugs fixed

Fixes to crash bugs relating to completion of revolutions

Some fixes relating to merging and disbanding

Fix for several crashes in land battles

Several crashes relating to attacking cities fixed

Several load save game crashes fixed


Campaign

Armies now placed correctly on battlefields in relation to campaign

Fix for nearby ships sometimes not being included as reinforcements for battles

Fix for incorrect numbers sometimes showing on trade routes

Units with limits on how many can be recruited now show how many are available

Various fixes relating to rakes and infiltrating

Fixes relating to problems moving armies/merging into army's right next to settlements

Various trade bug fixes

Fix for moving agent from settlement moving army instead of agent

Fix for several bugs relating to military access and armies being in regions

Fix for tattered flags appearing on fleet/armies even when at full strength/fully repaired

Fix for sallying out armies breaking siege at times even when losing the battle

Fix for bugs relating to capturing ships on returning to campaign map from naval battle


Land Battle

Improvements to path finding have been made

Some fixes to units not garrisoning buildings

Fort gate ownership made clearer with faction flags appearing at the gatehouse

Fix for problem relating to artillery unlimbering after being ordered to limber

Fix for puckle guns moving on their own in some circumstances

Fix for big slowdown in unit movement on some battle maps in the Road to Independence episodes

Fix for missile cavalry not reloading when out of combat

Jaegers now have muskets instead of incorrect rifles, Prussian Jaegers keep rifles

Quebec episodic land battle fixed ground type in deployment area

Fix for unrealistic numbers when ending a land battle by quitting on the battle results screen


Naval Battle

Several fixes for ships clipping into each other

Improvements to boarding have been made. Crew is more fluid in attack and more resolute in defence. Men survive long fall and officers join in the boarding attack

Crew uniforms improved to make identification of the crew type and faction easier

Defending ship is not allowed to fire cannons anymore during boarding procedure

Improved naval grouping UI and group movement made

Improvements made to ship collisions to reduce chance of ships getting stuck

Fix for sail damage not being shown when volumetric effects turned on


Multiplayer

Various fixes for joining games/game lobby issues

Fixes for problems relating to spectators being kicked/locking up on other players joining games in certain instances

Long riflemen and winged hussars removed from early era battles

Fix for insufficient funds always showing on unit cards even when enough money is available

Player name is now displayed on unit tooltips

Team chat is now displayed in a different colour


AI

Basic fix for AI being unable to move army by fleet

Aggression of factions in campaign improved, as well as tweaks to diplomacy

Improvements to campaign AI relating to its waging of wars, recruitment and movement of armies

Improvements made to battle AI to make it more reactive, use buildings better as well as squares and rakes

Siege battle AI improvements made

Improvements to naval AI to make it bunch up less, its use of galleys and long range units such as bomb ketches


Miscellaneous

Delete save game button added to save game list

View replays button added to single player Play Battle menu

Various sound fixes and improvements

Various incorrect text messages fixed

Fixes to various graphical glitches with display of walls

Fixes made for stuttering videos

Fix for several game option settings not being saved correctly, including settings such as floating flags

Fix for unit voices/attack confirmation being heard for all units in an alliance instead of just for the player’s army

Armour and shield values are now added into melee defence value shown on unit cards

Lots of other small and minor bug fixes


Balancing

Land unit recruitment cost in campaign has been increased, with higher cost on higher difficulty level

Ship recruitment and upkeep costs have been increased in campaign

Various balancing and cost adjustments to improve multiplayer land battle balance

Ship costing improvements made for both campaign and multiplayer

Economic tweaks have been made to campaign to reduce amount of money made in later part of campaign


Extra Note

We are aware of an issue with community created maps that results in a crash when someone without the map tries to join the game. This crash will be fixed in the next patch

Further work is being done on improving AI Naval invasion behaviour and this will be included in the next upgrade patch

Re: Nuevo parche: ¡¡¡MAÑANA!!! 29 Abr 2009 21:21 #28258

  • Jorghot
  • DESCONECTADO
  • Monje Naginata
  • Temas: 377
Si veis un soldado deshaliñado mal oliente y falto de? aseo, cuadraros pues es un valeroso soldado Español.

------

Para venir a Cartagena es necesario que el Rey de Ingalterra construya otra escuadra mayor, porque esta solo ha quedado para conducir carbon de Irlanda a Londres.

[size=150:j942xekj]Blas de Lezo
[/size]

Re: Nuevo parche: ¡¡¡MAÑANA!!! 29 Abr 2009 21:37 #28260

  • CeltíberoGil
  • DESCONECTADO
  • Shogun Legendario [Admin]
  • Temas: 2548
:D Te has adelantado... Mencey... Buen parche me ha llamado la atencón que ahora la IA podrá hacer desembarcos... al menos eso he entendido.

Y que los nuevos mapas de la comunidad podrán ser usados por los que no los tienen instalados sin que causen salidas al escritorio cuando saquen el próximo parche...

En fin estos de CA parece que quieren trabajar... a ver cuando dejan a los modders mejorar su juego...

Los veloces no tienen la carrera, ni los poderosos la batalla... porque el tiempo y el suceso imprevisto les acaecen a todos. ( Ecle 9: 11)

Re: Nuevo parche: ¡¡¡MAÑANA!!! 29 Abr 2009 23:26 #28284

Maya mierda, nos han cambiado todo...ahora los ejercitos pensados no sirven :roll:
Alguien podria resumir y traducir los puntos claves del parche.
Soy genial....me encantan las galletas.

Re: Nuevo parche: ¡¡¡MAÑANA!!! 30 Abr 2009 00:25 #28294

Se han cargado el multijugador.

En un gran resumen, infanterias y artillerias mucho mas caras que antes y las caballerias mas baratas. :S

THIS IS CELTIBERIAAA!!!!!

Re: Nuevo parche: ¡¡¡MAÑANA!!! 30 Abr 2009 00:27 #28295

Land Battle
Batallas terrestres
Improvements to path finding have been made
Mejoras para trazar el camino de las unidades
Some fixes to units not garrisoning buildings
Arreglos para unidades que no se fortifican en edificiosFort gate ownership made clearer with faction flags appearing at the gatehouse
Se clarifica el dominio de la puerta de los fuertes con banderas sobre ella
Fix for problem relating to artillery unlimbering after being ordered to limber
Problema arreglado con la artillera que se desmonta cuando se le ordena montar
Fix for puckle guns moving on their own in some circumstances
Se arreglan los cañones "puckle" que se movian por su cuenta a veces
Fix for missile cavalry not reloading when out of combat
Se arregla que la caballeria de tiro no recargaba cuando estaba fuera de combate
Jaegers now have muskets instead of incorrect rifles, Prussian Jaegers keep rifles
Jaegers ahora llevan mosquetes en lugar de rifles incorrectos, los prusianos conservan los rifles

Re: Nuevo parche: ¡¡¡MAÑANA!!! 30 Abr 2009 00:34 #28297

Multiplayer
Multijugador
Various fixes for joining games/game lobby issues
Se arreglan fallos al unirse a partidas o a la sala
Long riflemen and winged hussars removed from early era battles
Se quitan los Húsares Alados y los Rifles Largos de las batallas en época temprana
Fix for insufficient funds always showing on unit cards even when enough money is available
Se quita la nota de "fondos insuficientes" que aparecía por error en todas las tarjetas de unidades
Player name is now displayed on unit tooltips
Aparece el nombre del jugador en la etiqueta de las unidades

Team chat is now displayed in a different colour



Balancing

Equilibrado
Land unit recruitment cost in campaign has been increased, with higher cost on higher difficulty level
Se incrementa el coste de reclutamiento en campaña a medida que se incremente la dificultad de la partida
Ship recruitment and upkeep costs have been increased in campaign
Se incrementa el coste de reclutamiento y mantenimiento de barcos en campaña
Various balancing and cost adjustments to improve multiplayer land battle balance
Varios equilibrados y ajustes de coste para mejorar el equilibrio en batallas terrestres en multijugador
Ship costing improvements made for both campaign and multiplayer
Mejora de costes en barcos tanto para campañas como multijugador
Economic tweaks have been made to campaign to reduce amount of money made in later part of campaign
Ajustes económicos para reducir el dinero ingresado en la última parte de la campaña

Re: Nuevo parche: ¡¡¡MAÑANA!!! 30 Abr 2009 00:51 #28304

Una cosilla. Sipongo que para decir, Buen parche y tal habeis comprobado que lo que dice que hace el parche REALMENTE lo hace, no?

Re: Nuevo parche: ¡¡¡MAÑANA!!! 30 Abr 2009 01:02 #28309

Pues no.
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